Ja, du har sikkert hørt det før, og du kommer nok også til det langt ud i fremtiden.
Min spekulation går lidt på, hvordan det kan være tilladt, eller hvordan de kan forsvare over for sig selv, at lave disse markedsføringkampagner.
Jeg er glad for at rejse, og derfor tjekker jeg nogle gange flyselskaberne for disse fly billetter de reklamere med. Undre det nogen, hvis jeg siger, at jeg endnu ikke har fundet nogle jeg kunne bruge til noget? For et par dage siden, var der et flyselskab der havde en fullsize reklamekampagne på en større dansk avis' hjemmeside. Jeg tænkte, okay, det kunne sgu være fedt med sådan en billet til London for 299,-, eller var det 199,-? Anyways, så gik jeg ind for at søge i deres billetter. Jeg skulle over en måned frem i kalenderen, næsten 2, for i det hele taget at finde, denne ene afgang, som selvfølgelig lå på en hverdag, på et nederen tidspunkt. Almindelige arbejder midt på en hverdag, så det kan da ikke være mange der kan få brug af den billet. Det er vidst mere et sammentraf, end grundlag for den kampagne der har været kørt.
Nå, men det var billetten derover, der var én afgang inden for de næste 3-4 måneder, men man skal jo også hjem igen. Det bliver bare ikke nogen billig fornøjelse. Opholdet skulle vare i hvert fald en uge, hvis man ville holde et lavt budget for transporten :-/
Hvis de har så mange billetter som de påstår, hvorfor er der så ikke flere billetter til London. Ville da mene det er en forholdsvis populær destination.
Flere kampagner eksempler vis blive præsenteret på bloggen her.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
0 kommentarer:
Send en kommentar