Som bekendt har jeg fået ny cykel, og i den forbindelse har jeg også købt lidt tilbehør. Pumpe, flaskeholder etc. men det er ikke det interessante. Jeg handler ofte på nettet, og synes det er en god frihed man har på den måde. Der er dog altid forskellige oplevelser, og problemer opstår som regel, når et eller andet ikke går efter planen.
Hvis vi tager historien fra starten af, bestilte jeg mine ting på en online cykel shop. Jeg endte ganske vidst med at få en side hvor der stod min ordre var modtaget, men jeg savnede her en oversigt over hvad jeg egentlig havde bestilt. Det er jo en standard i dag, at man gør det. Nå, det var så i orden, for jeg får jo en ordrebekræftelse på e-mail, troede jeg. Den kom aldrig frem, og gik jeg ind på hjemmesiden igen, for at bestille min adgangskode til deres login service, så kunne den også godt finde min e-mail, men jeg fik aldrig koden :-/
Nå, jeg har nu modtaget pakken som man normalt ville, så der har bare været et problem med deres mail service.
Nu kommer det sjove fra mit synspunkt som reklamebureau medarbejder! Denne online cykel shop har nemlig gjort lidt ekstra ud af indpakningen/fakturaen. Der var nemlig vedlagt et par velsmagende bolcher :-D Ikke hver dag man ser det. Det er sådanne små ting man husker, og som får et firma til at skille sig ud. Jeg har længe gået og ledt efter et firma, der netop vedlægger noget ekstra ved deres levering. Gratis ting hvis man køber for x antal kroner tæller ikke.
Jeg hørte nemlig for lang tid siden en historier om en rørgrosist, der altid vedlagde en pose haribo til deres rør når de blev leveret. Jeg ved desværre ikke hvad firmaet hed, og kan ikke huske hvor jeg hørte historien, så var selv begyndt at tvivle på den. Ind til i dag, for nu har jeg selv oplevet selv samme ting :-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
0 kommentarer:
Send en kommentar